Anakku Nan Bertuah!

Monday, March 22, 2010

Oh...perkenalkan...inilah anak aku yang bertuah...Namanya Sufia....Sebab apa...nama je perempuan..tapi bab panjat memanjat ni serah kat dia.....Auntie2 kalau nak bersihkan kipas ke..leh amik tender ngan Sufia jangan malu2....lagi tinggi lagi bagus...Sufia memang suka...

Eh! Kenapa lain macam je bunyi ummi saya ni...Bukan apa...semalam doktor jahit kepala Sufia...tak banyaklah...4jahitan jer...Itulah semua sebab Sufia suka main panjat2....tengah syok2 panjat tuh terjatuh pulak kepala terhantuk meja besi...Hmmm....amacam auntie? Ada berani.....

Ala takat botak sikit kepala Sufia tuh...Cool lagi kan auntie??Lepas kena jahit, Sufia dah start balik panjat memanjat semula....Ummi ngan abi pon tak marah kat Sufia...makin cium2 manja....Mula2 tuh nenek hantar Sufia gi klinik je...tapi doktor taknak terima...terpaksalah Sufia gi Wad kecemasan hospital Kulai...masa kena jahit tuh, nenek pon doktor tak bagi teman...Sufia meraungla apalagi...dahla jahit kat kepala doktor tak injek....hehehe...tapi takpe....Ummi kata budak bertuah memang macam tu...:)

Nota kaki: ALhamdulillah...nothing serious...harap2 cepatlah sembuh luka kepala tuh...tak sanggup ummi tengoknya...nak marah pon dah takde nafsu...haih...

14 comments:

Sayang.Ibu said...

bravo sufia... ngeri auntie tengok jaet kat kepala tu.. huhuhuuuu

Mummy Dasy said...

terror sufia... auntie tengok kepala tu pun seram... semoga cepat sembuh luka tu ye...

Siti @ nurie said...

alahai...meh dtg umah untie siti meh...sama2 ngn mia bersihkn kipas yg untie siti x smpai tu..he hhe...

semoga cpat smbuh dan boleh gi pjnt2 lagi yerk..he he he

JaNnAh said...

masyaAllah. ngerinye.. xpe, cepat baik ye sufia.. ummi, jgn mara² tau..

~ As ~ said...

sufia, insaflah nak oiii ummi ko tak larat nak marah, siap main sindir2 dah tu...ahahaha

fiza said...

Smoga luka kat kepala sufia cpt sembuh. Tak nak panjat² lagi tau.

Zety Zin said...

syukur sufia ok. semoga cepat sembuh. anak dara aku pun suka bebeno panjat memanjat. selalu gak terjatuh. huhu.

salzahari said...

uhuuhhh...boleh tahan ye?

Qaseh said...

inilah yg selalu mak bapak risau.....jerit2 jgn buat tu jgn buat ni.....bkn apa....tak nak diorg sakit...tp biasalah budak2

izzahazfar said...

aduh....seriau pulak negok luka..

m0ga lekas sembuh...zah adik beradik semua penah kena jahit (zah jerk jahit sebab bersalinkan akmal)hehehhe tp adik2 lain sebab panjat manjat ni..

harap2 akmal tak kena....acik takut...

Ila said...

ADOII LAH ROZA...

ngeri lak aku tengok kepala sufia...
cepatlah sembuh...
adam pun samalah kuat sangat memanjat....

AISYAH HANI said...

semoga sufia cepat recover.. Budak2 tengah lasak memang camtu.

umi nuha said...

sufia..xper..panjat la lagi..mcm auntie kecik2 dulu..kat dahi ni ade parut 5 jahitan, dah umur 29 pun masih ade parut lg..kite kan sama2 anak no 2..ehehe

ena said...

adoi sakitnya...........................