Bakal Anak Saudara Baru~

Monday, March 8, 2010

Diam tak diam ajer.....tak lama lagi aku nak dapat anak saudara!! Seronoknya macam ni rupanya rasanya eh....Oh dah lama ternanti2 kan kehadiran orang baru dalam keluarga kami ni...selama ni cucu2 nenek and atuk Sufira, memang aku ajerlah yang sumbangkan..hehe....so bila adik aku nih dah tunggu hari nak meletup nih, tentunya aku pon tumpang happy sekali...Tapi yang pasti ternanti2 jugak sama ada perempuan ke lelaki..hehehe...

Yerla anak2 aku dua2 perempuan...adik beradik akupun tiga2 perempuan..mungkinkah cucu baru lelaki???just wait n see ya....Oh menghitung hari nampaknya.....Bila my sis berpantang di Kulai nanti..lehla hari2 cium baby baru..Doakan semuanya selamat yer kawan2...:)

7 comments:

Zety Zin said...

tahniah untuk adik ko, roza. macamana la agaknya kalau aku dapat berita gitu. mesti syok kan? (macamlah adik2 aku dah kahwin. haha)

~ As ~ said...

adik aku tahun depan baru nak kawin...lama lagi nak dpt anak buah nampaknya...

Sayang.Ibu said...

hai... bila laaa aku nak dpt anak buah.. hahahaaaa... tahniah beb, utk adik ko & ko gak

cik ashiq asmara said...

yeee...yeee...nk dpt ank buah..haha,kite lak yang over xcited...pape pn,smg kak azie slamat melahirkan..xksh baby boy k gurl yang ptg baby nyer smpurna n sihat..kami kt sini tgu kehadiran cahaye baru tu,ok...

necchan said...

tahniah mi, nk jd makcik dah..hhihihih

Siti @ nurie said...

ngn siti sekali excited menunggu si azie tu meletup..hik hik....

Mummy Dasy said...

congrats... klu lelaki confirm kena gomol tiap2 ari :)