HIS new interest

Sunday, February 21, 2010

Definitely not my interest...Nape ntah minat menggubah2 bunga ni tak diwarisi dari bonda terchenta....Rumah usah cakaplah..masa baru2 masuk memang 'plain'...takde bunga2 bagai ni...sehinggalah Mr. HUB mula beli bunga2 and digubah sendiri...hehehe..mintak maaf yer che abang..istrimu ini...mood nak gubah bunga belum mari......Jom kita layan hasil tangan Mr. Hub with HIS new interest:)




Not bad huh?!:P

21 comments:

ninaazmie said...

bunga segar ke tu..wangi le umah die

Sayang.Ibu said...

patut ler laki ko jadik designer nyahhhh... mmg kreatip laki ko nihhhh... :)

izzahazfar said...

fuh...suami sy hy tlg cuci pinggan jer kak..bab kemas umah ni...saya je lah yg buat

zailamohamad said...

memang cantik!! jom join contest di blog zaila

Siti @ nurie said...

agak-agak kalau kat umah siti, mau hilang semua bunga tu..tinggal pokok je..anak dara sorang tu xleh ltak bunga, tangannye asyik nak ketil je../

Zety Zin said...

boleh tahan weh. dahsyat.

~: UmmiNor:~ said...

wah malatop gitu, boleh tahan!

faisyura said...

wahwahhhh berbunga-bunga... bagus hubby ko roza.. amik inisiatif sendiri ;)

~ As ~ said...

wahh tulip mak suka...

AISYAH HANI said...

amboi... suah nak jumpa laki yang suka bunga2 ni..hehehe

Ila said...

roza...
wow...leh dibanggakan...

rumah aku pun kosong jer...kureng minat lah nak gubah2 bunga nih...

SHaHaQiLiF said...

yot?????mengubah???percaya percaya...sbb dia pandai lukis...hehehhehe...kalo harap mimi mmg takde nyer...hahahahahha..:p

~Umi.Sufira~ said...

Nina--> Pokok buluh je yang hidup..lain2 tu bunga mati..:P

Intan--> Memang kreatip lagi inovatip nyah..ahahaha..usah harap akulah...:P

Izzah--> Kemas umah akak yang buat..tapi tang gubah2 bunga nih kelaut la akak..hehe..

Zaila--> :)InsyaAllah akan menjenguk di blog Zaila..:)

~Umi.Sufira~ said...

Siti--> Ekekekeke...kat umah ni dua orang anak dara tuh masih buleh tahan lagi..:)

Zety--> Idaklah sampai dasyat weih..ekeke..

Umminor--> Buleh tahan..:)

Baid-> Itulah tuh Baid..nak tunggu aku tak gerak2..:P

As--> Mak pun sukak!:)

Aisyah--> Hahaha...jangan jadik lembut udahla..:P

Ila--> Aku pon kurang minatlah Ila..hehehe..;P

K.Aja--> hahaha..betullah tuh! Belum sampai seru..ekekeke..

fabulous.farah said...

wahh..rajin nye husband=)

cik ashiq asmara said...

wah...giler abg yus da reti gubah mengubah ni...ahaks...cayok2...

lailasani said...

wowieeeeeeeee!!!!!!!!!
tabik spring utk yort!

Ealyie said...

Nyah, umah aku sampai la ni langsung takde bunga2!! ahahaha.. Lagi haramm.. Bebel mak aku tgk.. :D

Mummy Dasy said...

Rajinnye...

DNNA said...

Kusss semangat ...
Indah nian ...
Caya la che abangmu itu!!!

P/s :
Diriku sungguh tercabar wokeh !!!

aidie said...

ni sudah boleh bukak kedai bunga :D

ur hubby jadi penggubah, u jadi promoter :D