Sekitar Majlis Pertunangan~

Tuesday, August 3, 2010

Layan gambar je leh tak?ehehe...amacam ada OK tak US amik gambar???mana yang ada gambar US tuh of course la bukan US amik kay!Buleh jadi cameraman tak?ahahaha...

Adikku yang sudah menjadi tunangan orang...
Hantaran 15 dulang....US sponsor kasut ngan buah...buleh cerita kat sini???ekekee...
Cenderahati untuk kawan2 si adik...
Before make over...
US ngan Sufia yang well behaved hari tuh...buleh ummi wat keja yer...:)
Gaya lentok manja Sufia ngan Makcu nya...
Baby boy US....dah 4 bulan kay...comel banget!
Peace!!!Welkam to our siblings...:)

7 comments:

siti noriza saleh said...

muka aida lpas make over cm ada iras2 muka azielah.oh...azie makin chubby ..ha ha ha//

mkn nasi minyak lagi umah cik jawahir ni..

pearl said...

lawa lah pulak lipstick pink tuh.. aku ingat lagi roza kahwin/tunang ntah, tapi lipstick kaler oren2 gitu..hehe

akui dah pindah blog:

http://aisyahimran.blogspot.com

Ana said...

comel mak anak dara 2org tue berbaju kebaya purple..bilaa laa ku nk kurus sepertimu mimi..huaaa

IntanSham said...

wahhhh...mmg comel2 anak2 encik jawahir nihhhh... :)

~Umi.Sufira~ said...

Siti, ala nih dah yang last nih...azie tembam sikitla...dah campur susu lagipon..hehe..
psstt..bukan anak jawahir tau jawadi..ekekeke...

Wani, oh ko ingat lagi kaler lipstic aku??aku pon dah tak ingat wani..ekekeke..rasanya masa kawen kot yang orange tuh..:P

Ana, oh terima kasih ana...kembang kempis sat...ehehe...ala ana kan tengah pregnant..nanti lepas pregnant kurus balik kay...;)

Intan, anak Cik Jawadi eh...:P

pearl said...

hahaha... roza aku ingat sampai skrang, sbb aku berkenan.. and mencarik-carik apekah name warna itu. hah nampaknye lepas nih aku nak try kaler pink jugak aaargh.. hahaha

nampak muda gitu..kehkehkeh

~Umi.Sufira~ said...

Yer wani...kaler pink nampak muda...ehehehe....aku pon tak jumpa dah wani kaler oren tuh..ekekeke..