First Timer jubah....

Sunday, February 27, 2011

Salam Ahad!eheh...last saturday night ada dinner organized by company...theme dia perghh...susah nak carik baju beb...grand, glamarous, gorgeous...tak ke susah nak cari bajunya...hahaha....anyway, carik punya carik aku memilih untuk menggayakan jubah alaf ini...hehehe....first time pakai jubah ni kay...layan gambar je lah....gambar2 kat dinner akan di upload kemudian...gambar2 ni apa lagi...my favorite photographer yang amik...love u bang...


Last but not least...this pose was specially requested by mr. hub....my favorite photographer ever...:)

8 comments:

zailamohamad said...

cantik!! Zaila pun ada jubah macam ni tapi yang versi pendek (paras lutut)

aRe'sHiq said...

kak mimi,siyes GOJEZ okeyh!!!!
hehehe

Zety Zin said...

phewitt!!!
boleh jadik model, nyah!

~ As ~ said...

cantik gilaaaa...homaigadddd...nak nanges kejelesan..

Nieza Ishak said...

santikkkkkkk ;)

~Umi.Sufira~ said...

Zaila...ada nampak gak yang paras lutut...comel gak...:)

Seri, thanks...:)

Zety, serius?ahaha...jadik model laki aku jelah nyah oi...:P

As, ahaha...apa ko nak jeles..ko lagi gojes okeh...:)

Nieza, thnx ling!

Nanak said...

wowowowowowowowowowowow!

~Umi.Sufira~ said...

apakh yang dikau wowowow tu kan nanak..hehehe...