Salam Ahad!eheh...last saturday night ada dinner organized by company...theme dia perghh...susah nak carik baju beb...grand, glamarous, gorgeous...tak ke susah nak cari bajunya...hahaha....anyway, carik punya carik aku memilih untuk menggayakan jubah alaf ini...hehehe....first time pakai jubah ni kay...layan gambar je lah....gambar2 kat dinner akan di upload kemudian...gambar2 ni apa lagi...my favorite photographer yang amik...love u bang...

Last but not least...this pose was specially requested by mr. hub....my favorite photographer ever...:)
First Timer jubah....
Sunday, February 27, 2011
Posted by ~Umi.Sufira~ at 9:30 PM 8 comments
Labels: Aku
Yuhuuu...anybody here???
Saturday, February 19, 2011
Uhuk! blog ni dah jadi blog berhantu taww...bukan sebab ramai org datng berkunjung...tapi dah bersawang2 tahap gaban..hehe..
sampai rasa ala2 lupa camne nak buat new post..ihik!meh la cerita pasal birthday...harini my mom's birthday....13hbfeb harituh my dad's one together with my baby sis...buleh pulak sama hari lahir kan...nan lagi lama...2hb2 lepas birthday tuan punya blog...hehe...
Birthday tahun ni memang agak berkesan di jiwa....mana taknya perubahan nombor yang depan tuh....I'm not young anymore....have to accept that...hehehe....anak2 pon dah besar takkan nak sentiasa muda je kan...so celebration tu gabungkan skali jer....masa birthday aku lah tuh....hehehe..Happy birthday to my sweet lovely mom....semoga tercapai hajat mak nak menunaikan haji tahun ini...Amin...
Just enjoy our birthday celebration photo...ihik!
Posted by ~Umi.Sufira~ at 8:58 PM 8 comments
Labels: Family
Tetamu VIP kali pertama
Tuesday, December 28, 2010
Yeah...time for new entry...:D..berlapuk + berhabuk dan yang sewktu dengannyalah blog aku ini...Okeh mak nak crita bila aku dijemput sebagai tetamu VIP kali pertama dalam satu dinner....hehehe....best jugak yer jadi tetamu VIP nih....:P
Layan gambar je boleh..??skill tulis blog dah hilangla....yang penting aku kena sampaikan hadiah, kena bagi speech...adohai ingatkan sajer2 duduk makan je....kena buat kerja rupanya...buat yang merindukan aku di blog ini (ewah!macam ada!ahaha) silalah tengok gambar terbaru aku nih...nih latest okeh dengan berat badan terberat abad ini...misi diet akan bermula tidak lama lagi!!hehehe...:P
Posted by ~Umi.Sufira~ at 12:41 PM 4 comments
Selamat Kembali~
Monday, December 6, 2010
Alhamdulillah selamat kembali ke Malaysia pagi Ahad nan lalu....Camne nak cakap eh pengalaman seminggu kat company cawangan Japan....best...walaupon training agak membosankan dan memenatkan...tapi yelah even sangat rindukan keluarga di Malaysia dan rasa lonely tapi rasa best jugak sebab dah lama sgt rasa tinggalkan Japan and dapat kembali ke sana semula...
Dapat makan balik makanan2 Japan yang dah lama ditinggalkan...Kaiten Sushi, Takoyaki, etc...even kat Mesia ada jual tapi tak sama....Japan macam biasa bertambah2 maju bertambah2 kemudahan untuk umat manusia yang tinggal kat sana...benri benri!hehehe...
Member2 kat company Japan treat sgt best....layan baek giler maybe sebab dah selalu berhubung even tak pernah jumpa in person...tak macam masa zaman belajar dulu...member2 agak sombong....nak berbual pon susah...sambut we ols ngan welcome party...then ajak shopping and makan sushi...syok banget la rasa...hehehe...
Papepon kerja tak dilupa...entertainment layan juga..kembali dari Japan berbakul2 kerja menanti..hehe....OKlah Salam Maal Hijrah semua....Alhamdulillah selamat sampai dengan selamat...menyambut Maal Hijrah dengan family di Malaysia...:D
Posted by ~Umi.Sufira~ at 8:05 PM 4 comments
Labels: Aku, Cuti cuti, Story story, Work
Happy Birthday Syaura & Sufia!
Friday, November 26, 2010
Ini entry lumpsum untuk dua dua anak dara aku...hehehe...semalam birthday Syaura yang ke-7 tahun....harini birthday Sufia yang ke-3 tahun....Alhamdulillah bertambah lagi usia diaorang...bertambah tua lagilah ummi diaorang ni...hehehe..
Celebration kecil2an dah dibuat malam tadi.....Just our small family with atuk n nenek and Makcu diaorang...nak wat camne....ingat weekend ni nak buat masak2 kecil2an....ummi diaorang pulak kena hantar gi Japan Ahad nih....hehehe...
Hadiah...sorang satu dapat beskal...tapi belum rasmi kat lagi kat taman...baru main2 depan rumah and dalam rumah hehehe...ingatkan dapat berbasikal kat tempat ummi selalu jogging tuh...sambil2 jogging sambil2 diaorang main beskal..hehehe...tapi tunggu ummi balik dulu kay....
Papehal pon semoga trip aku ke Japan ni pun akan selamat pergi dan selamat kembali....tak lama cuma seminggu je...tapu tulah sebab tak pernah berpisah ngan anak dara dua orang ni...sob sob...camnelah rasa rindunya nanti...
Sampai ketemu lagi ngan entry pulang dari Japan kay...:)

