Alhamdulillah hari ini hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke-6*yeay*...Syukur sangat ke hadrat Ilahi sebab jodoh kami masih panjang and semakin hari semakin serasi rasanya...6thn lps harini kami bernikah, esoknya kami bersanding...tahun nih ada permintaan pulak dari Mr. Hubby iaitu dia teringin makan Strawberry Shortcake buatan aku..isk isk...skali mintak tak alang2... Tapi takpe aku sahut cabaran tuh sebab katanya kalu menjadi ada hadiah yang istimewa...apalah tu ek..?!!*wink*
So nak dijadikan crita seminggu sblom nih aku dah sibuk google carik resipi paling senang untuk kek nih...konon nak paling senang last2 tertipu (sebenarnya aku yang tak reti sbb tak pernah buat kan)...kat resipi tuh dia kata gaul semua bahan sampai sebati...skali aku bakar tak naik langsung..uwaa...satu rumah gelakkan aku cakap aku buat kuih bingka!hangin satu badan dibuatnya....nasib baik abah makan sebab dia kata 'kuih bingka' aku tuh sedap...
Tak puas hati aku carik lagi resipi lain n aku adun lagi skali....taraaa....inilah hasilnya....

Sila abaikan kecomotan whipping cream nya yek...sebab aku pakai sweetened whipping cream yang instant..so macam cair n susah nak ratakan(alasan)..akan ku belajar pulak cara2nya...tapi kira Ok la kot untuk first timer..hehehe...memori pembuatannya sila rujuk di bawah...

Hadiah anniversary tahun nih, TV Plasma 32 inch...saje tempel sini supaya we all ingat bila beli ini TV...mula2 ingat nak dapatkan pair rings for both hubby n I, tapi kira2 balik baik beli something yang buleh diangkut kalu pindah rumah nanti....a bit late! I know..orang lain dah berzaman dah pakai this kind of TV..even bigger..hihi...
Last but not least, inilah gambar pasangan yang meraikan nih....semoga bahagia kekal hingga ke syurga Ya Allah!pssttt..baju tuh baju nikah aku 6thn yang lalu...saje pakai bagi refresh kenangan...hihihi....
*Pic taken by Syaura*