Nur Ka.sih last week gue memang sakit hati...camnelah lelaki (generally) buleh cinta dua, tiga perempuan dalam satu masa, specifically Adam cinta pada both Katrina n Nur...hmm..Buleh berlaku adilkah? Sedangkan ibu dengan anak2nya pun kadang2 tersasar dengan pembahagian kasih sesama anak2....Oh aku tidak menidakkan poligami...aku hanya memepercayai poligami yang mana lelaki nya 'berkualiti' lagi adil dan saksama dalam pembahagian kasih, cinta dan harta... Kalau macam kebanyakan lelaki yang time kahwin je ikut sunah tu, memang susah sikitla nak percaya....lak tuh cinta dan perkahwinan keduanya tuh nak yang lawa, anak dara, gebu..etc...kalau betul nak ikut sunah rasul kahwinlah ngan yang janda, susah anak ramai ke...ye tak..?kata nak protect wanita...
Berbalik pada drama Nur Kasih malam tadi...wah sungguh keras hati itu Nur kan...Serious beb! Kalau aku jadi Nur tuh dah cair dah dengan si Adam...dahlah dah berubah jadi baik....pastuh auww..renungannya menggoda gitu...kahkahkah...bikin hati cair nyah! Tapi rasa2 next episode mesti sudahnya Nur akan jatuh juga di tangan Adam kan...BTW, jalan cerita nih agak lambat kan? Enough said, tak sabar lak nak tunggu next episod..ngee...
Pic: Googled
Nota kaki: Untungnya pelakon2 nya kan..especially si Remy tu lah..dapat pegi Australia...dapat gi Jeddah, Mekkah...free je..syok!:)


